آ
-
آستان قدس رضوی
مُهرهای متبرک علی بن موسی الرضا)ع( در آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 111-119]
-
آیکونوگرافی
ابوالحسن مستوفی از ورای متن و تصویر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-83]
-
آیکونولوژی
خوانش آیکونولوژیک نشانهی نمادین سیمرغ در منسوجات ساسانی مبتنی بر دیدگاه پانوفسکی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-21]
ا
-
ابوالحسن مستوفی
ابوالحسن مستوفی از ورای متن و تصویر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-83]
-
استعاره مفهومی
تحلیل استعاره مفهومی جنسیت در دیوارنگارههای بزم و رزم کاخ چهلستون براساس آرای لیکاف و جانسون [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 23-41]
-
اسکندر
تحلیل شمایلشناسانه سیر استحاله نگاره اسکندر و درخت سخنگو از دوره ایلخانی تا دوره صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-93]
-
انتقادی
ابوالحسن مستوفی از ورای متن و تصویر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-83]
ب
-
بازآفرینی
بازآفرینی نقشمایه های هندسی معماری ایرانی-اسلامی در طراحی الگوریتمیک مبتنی بر آراء سنتگرایان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 35-50]
-
برج قوس
مطالعه آیکونولوژیک صورت فلکی رامی در آثار هنر و معماری ایران دوره اسلامی با تاکید بر نقش برج قوس سردر قیصریه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 55-69]
پ
-
پارچه
خوانش آیکونولوژیک نشانهی نمادین سیمرغ در منسوجات ساسانی مبتنی بر دیدگاه پانوفسکی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-21]
-
پانوفسکی
خوانش آیکونولوژیک نشانهی نمادین سیمرغ در منسوجات ساسانی مبتنی بر دیدگاه پانوفسکی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-21]
ت
-
تولیدات کارگاهی
تحلیل تولیدات کارگاه های شاخصِ سفال امروز مازندران از منظر هویت بومی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 85-94]
ج
-
جنسیت
تحلیل استعاره مفهومی جنسیت در دیوارنگارههای بزم و رزم کاخ چهلستون براساس آرای لیکاف و جانسون [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 23-41]
چ
-
چلیپا
بررسی حسن همجواری در آثار چلیپایی میرعماد با تاکید بر کرسی های سیال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
ح
-
حسن همجواری
بررسی حسن همجواری در آثار چلیپایی میرعماد با تاکید بر کرسی های سیال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
خ
-
خانههای سنتی
واکاوی خانه های سنتی شهر همدان با روش نشانه شناسی لایه ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-66]
-
خوشنویسی
مُهرهای متبرک علی بن موسی الرضا)ع( در آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 111-119]
د
-
درخت سخنگو
تحلیل شمایلشناسانه سیر استحاله نگاره اسکندر و درخت سخنگو از دوره ایلخانی تا دوره صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-93]
-
دوره صفوی
شیوه قزلباش مکتب شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-16]
-
دوره قاجار
مُهرهای متبرک علی بن موسی الرضا)ع( در آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 111-119]
-
دیوارنگاره
تحلیل استعاره مفهومی جنسیت در دیوارنگارههای بزم و رزم کاخ چهلستون براساس آرای لیکاف و جانسون [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 23-41]
ر
-
روزبهان شیرازی
شیوه قزلباش مکتب شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-16]
-
رویکرد نشانه شناسی
تحلیل نشانه شناختی نگاره عرفانی "دیدار شیخ صنعان و دختر ترسا" [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
-
ریخته گری
قورخانه: کارخانۀ صنعت و هنر (نگاهی به کارکردهای هنری قورخانه در عصر قاجار) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 95-109]
س
-
ساسانی
خوانش آیکونولوژیک نشانهی نمادین سیمرغ در منسوجات ساسانی مبتنی بر دیدگاه پانوفسکی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-21]
-
ساعت آبی
تحلیلی بر نوع و کارکرد ساعت های سه گانه مجموعۀ عمادی کاشان در دوران تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-108]
-
ساعت مکانیکی
تحلیلی بر نوع و کارکرد ساعت های سه گانه مجموعۀ عمادی کاشان در دوران تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-108]
-
سردر قیصریۀ اصفهان
مطالعه آیکونولوژیک صورت فلکی رامی در آثار هنر و معماری ایران دوره اسلامی با تاکید بر نقش برج قوس سردر قیصریه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 55-69]
-
سردر مدرسه نادر دیوان بیگی
واکاوی نقش سیمرغ در سردر مدرسه دیوان بیگی بخارا از منظر نشانهشناسی لایهای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 109-119]
-
سفال
تحلیل تولیدات کارگاه های شاخصِ سفال امروز مازندران از منظر هویت بومی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 85-94]
-
سلسله صفوی
تحلیل نشانه شناختی نگاره عرفانی "دیدار شیخ صنعان و دختر ترسا" [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
-
سنتگرایان
بازآفرینی نقشمایه های هندسی معماری ایرانی-اسلامی در طراحی الگوریتمیک مبتنی بر آراء سنتگرایان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 35-50]
-
سیمرغ
خوانش آیکونولوژیک نشانهی نمادین سیمرغ در منسوجات ساسانی مبتنی بر دیدگاه پانوفسکی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-21]
-
سیمرغ
واکاوی نقش سیمرغ در سردر مدرسه دیوان بیگی بخارا از منظر نشانهشناسی لایهای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 109-119]
ش
-
شاهنامه
تحلیل شمایلشناسانه سیر استحاله نگاره اسکندر و درخت سخنگو از دوره ایلخانی تا دوره صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-93]
-
شمایل شناسی
مطالعه آیکونولوژیک صورت فلکی رامی در آثار هنر و معماری ایران دوره اسلامی با تاکید بر نقش برج قوس سردر قیصریه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 55-69]
-
شهر همدان
واکاوی خانه های سنتی شهر همدان با روش نشانه شناسی لایه ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-66]
-
شیخ صنعان و دختر ترسا
تحلیل نشانه شناختی نگاره عرفانی "دیدار شیخ صنعان و دختر ترسا" [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
-
شیوه قزلباشی
شیوه قزلباش مکتب شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-16]
ص
-
صنعت
قورخانه: کارخانۀ صنعت و هنر (نگاهی به کارکردهای هنری قورخانه در عصر قاجار) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 95-109]
-
صورت فلکی رامی
مطالعه آیکونولوژیک صورت فلکی رامی در آثار هنر و معماری ایران دوره اسلامی با تاکید بر نقش برج قوس سردر قیصریه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 55-69]
ط
-
طراحی الگوریتمی
بازآفرینی نقشمایه های هندسی معماری ایرانی-اسلامی در طراحی الگوریتمیک مبتنی بر آراء سنتگرایان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 35-50]
ع
-
عرفان
واکاوی نقش سیمرغ در سردر مدرسه دیوان بیگی بخارا از منظر نشانهشناسی لایهای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 109-119]
-
علی بن موسی الرضا(ع)
مُهرهای متبرک علی بن موسی الرضا)ع( در آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 111-119]
غ
-
غفاری
ابوالحسن مستوفی از ورای متن و تصویر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-83]
ف
-
فخرالدین علی کاشی
تحلیلی بر نوع و کارکرد ساعت های سه گانه مجموعۀ عمادی کاشان در دوران تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-108]
ق
-
قاجار
قورخانه: کارخانۀ صنعت و هنر (نگاهی به کارکردهای هنری قورخانه در عصر قاجار) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 95-109]
-
قورخانه
قورخانه: کارخانۀ صنعت و هنر (نگاهی به کارکردهای هنری قورخانه در عصر قاجار) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 95-109]
ک
-
کاخ چهلستون
تحلیل استعاره مفهومی جنسیت در دیوارنگارههای بزم و رزم کاخ چهلستون براساس آرای لیکاف و جانسون [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 23-41]
-
کرسی های سیال
بررسی حسن همجواری در آثار چلیپایی میرعماد با تاکید بر کرسی های سیال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
-
کیفی - تطبیقی
ابوالحسن مستوفی از ورای متن و تصویر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-83]
م
-
مازندران
تحلیل تولیدات کارگاه های شاخصِ سفال امروز مازندران از منظر هویت بومی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 85-94]
-
مجسمه سازی
قورخانه: کارخانۀ صنعت و هنر (نگاهی به کارکردهای هنری قورخانه در عصر قاجار) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 95-109]
-
مجموعۀ عمادی کاشان
تحلیلی بر نوع و کارکرد ساعت های سه گانه مجموعۀ عمادی کاشان در دوران تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-108]
-
محمدحافظ مخترع
تحلیلی بر نوع و کارکرد ساعت های سه گانه مجموعۀ عمادی کاشان در دوران تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-108]
-
معماری
بررسی تطبیقی آرایه های تزیینی معماری هخامنشیان و نقوش هنرهای دستی آن دوره [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 17-34]
-
معماری ایران
واکاوی خانه های سنتی شهر همدان با روش نشانه شناسی لایه ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-66]
-
معماری ایرانی-اسلامی
بازآفرینی نقشمایه های هندسی معماری ایرانی-اسلامی در طراحی الگوریتمیک مبتنی بر آراء سنتگرایان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 35-50]
-
معنا
واکاوی خانه های سنتی شهر همدان با روش نشانه شناسی لایه ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-66]
-
مکتب شیراز
شیوه قزلباش مکتب شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-16]
-
ملاعنایت
تحلیلی بر نوع و کارکرد ساعت های سه گانه مجموعۀ عمادی کاشان در دوران تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-108]
-
منطق الطیر عطار
تحلیل نشانه شناختی نگاره عرفانی "دیدار شیخ صنعان و دختر ترسا" [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
-
مُهر
مُهرهای متبرک علی بن موسی الرضا)ع( در آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 111-119]
-
میرعماد
بررسی حسن همجواری در آثار چلیپایی میرعماد با تاکید بر کرسی های سیال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
ن
-
نشانهشناسی
واکاوی خانه های سنتی شهر همدان با روش نشانه شناسی لایه ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-66]
-
نشانهشناسی لایهای
واکاوی نقش سیمرغ در سردر مدرسه دیوان بیگی بخارا از منظر نشانهشناسی لایهای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 109-119]
-
نقاشی ایرانی
ابوالحسن مستوفی از ورای متن و تصویر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-83]
-
نقاشی ایرانی
شیوه قزلباش مکتب شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-16]
-
نقشمایههای هندسی
بازآفرینی نقشمایه های هندسی معماری ایرانی-اسلامی در طراحی الگوریتمیک مبتنی بر آراء سنتگرایان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 35-50]
-
نقش واق
تحلیل شمایلشناسانه سیر استحاله نگاره اسکندر و درخت سخنگو از دوره ایلخانی تا دوره صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-93]
-
نقوش تصویری
بررسی تطبیقی آرایه های تزیینی معماری هخامنشیان و نقوش هنرهای دستی آن دوره [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 17-34]
-
نگارگری ایرانی
تحلیل شمایلشناسانه سیر استحاله نگاره اسکندر و درخت سخنگو از دوره ایلخانی تا دوره صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-93]
و
-
ویژگیهای بصری
بررسی تطبیقی آرایه های تزیینی معماری هخامنشیان و نقوش هنرهای دستی آن دوره [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 17-34]
ه
-
هخامنشیان
بررسی تطبیقی آرایه های تزیینی معماری هخامنشیان و نقوش هنرهای دستی آن دوره [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 17-34]
-
هنر
قورخانه: کارخانۀ صنعت و هنر (نگاهی به کارکردهای هنری قورخانه در عصر قاجار) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 95-109]
-
هنر صفوی
تحلیل استعاره مفهومی جنسیت در دیوارنگارههای بزم و رزم کاخ چهلستون براساس آرای لیکاف و جانسون [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 23-41]
-
هنرهای دستی
بررسی تطبیقی آرایه های تزیینی معماری هخامنشیان و نقوش هنرهای دستی آن دوره [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 17-34]
-
هویت بومی
تحلیل تولیدات کارگاه های شاخصِ سفال امروز مازندران از منظر هویت بومی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 85-94]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد